Kies voor elkaar – Stefanie Van Mol

Kies voor elkaar
Series Number: 5
Published: 2018
Page Count: 250
ISBN13: 9781386379386
Tim heeft relaties afgezworen Na het hele drama met Vanessa weet hij wel beter. Het laatste wat hij nodig heeft is een vrouw die gered moet worden. Maar als Lize in zijn leven verschijnt, is de aantrekkingskracht zo groot dat hij niet anders kan dan voor haar vechten. Lizes leven is een hel Ze heeft de zorg van haar moeder op zich genomen. Tussen twee banen door probeert Lize zo goed mogelijk voor haar te…

In deel 5 van de Full Moon serie volgen we Tim het 4de bandlid van de band Full Moon, en het verhaal van Lize. Lize heeft een hele zware tijd en wanneer er iets ergs gebeurd op haar werk moet ze noodgedwongen onderdak zoeken, aangezien ze niet meer terug kan naar haar studio. Zo komt ze terecht bij Tim die haar helpt om door deze moeilijke tijd heen te komen en haar steunt.
YES! meteen kon ik deel 5 van Full Moon lezen na al de rest te hebben verslonden. Ik zat al dagen in een leesdipje en had nood aan een heerlijk vlot lezend boek. Toen kreeg ik op Facebook een berichtje van Jen Minkman met het bericht dat deel 5 van de Full Moon serie op het portaal stond (dit is het platvorm waar e-boek recensie exemplaren worden ingezet door uitgeverij Dutch Venture Publishing) Meteen logde ik in en downloadde ik het e-boek van deze serie.
En toen heb ik het verslonden! Ik zat door dit boek meteen uit mijn leesdipje en had weer zin om te lezen. Deel 5 was even sterk (zo niet HET sterkst) van alle delen in deze serie. Ook dit verhaal las lekker weg en ik zat meteen in het verhaal. Ik leefde ook heel erg mee met Lize die een moeilijke tijd achter de rug heeft. Deze relatie is ook heel goed opgebouwd. Dit boek is echt de lead up naar het 6de deel (alsook het slot) van deze serie. Zoals ik al in eerdere recensies heb geschreven van deze serie, weet Stefanie echt de spanning op te bouwen. Zo gebeurde er echt dingen die ik niet zag aankomen en bleef ik op het einde in shock achter.
Weer een geweldig deel in deze serie (van mij mogen er 10.000000 boeken nog van komen ik zou ze met plezier lezen) Geweldige personages en natuurlijk ook weer oude bekende uit de vorige delen waar het verhaal van verder gaat. Ik gaf dit boek dan ook 5/5 sterren en ik MOET deel 6 nu al hebben! Maar helaas moet ik hier nog een tijdje op wachten ?

Koop het e-boek alvast hier:
bol.com: HIER!