Onze eerste zomer samen – Sandra J. Paul

Onze eerste zomer samen
Page Count: 223
ISBN13: 9789464208290
Vandaag is het weer mijn beurt in een blogtour. Deze keer doe ik mee aan de blogtour van Onze eerste zomer samen geschreven door Sandra J. Paul. Een boek waar ik aan een kant enorm nieuwsgierig naar was maar ook wat terughoudend omdat ik niet zo goed wist wat te verwachten.
Wanneer Mila op de avond van een grote storm haar vader moet helpen afsluiten op de zaak komt ze een oude bekende tegen genaamd Daniel. Daniel zijn vader ligt in het ziekenhuis en hij moet er zo snel mogelijk naar toe voordat zijn vader komt te sterven. Mila besluit om hem een lift te geven maar al snel loopt het mis, ze krijgen een auto-ongeluk waarbij Daniel ernstig gewond raakt. Op zoek naar hulp komen ze terecht op het domein van een sekteleider genaamd Dominic. Daniel is vastbesloten om te ontsnappen uit de klauwen van Dominic, maar kan hij ook de andere leden helpen te ontsnappen vooraleer alles uit de hand loopt?
Het woord wat me het meeste liet twijfelen was “sekteleider”, hierdoor dacht ik dat het een heel vreemd verhaal zou vinden wat wel erg buiten mijn comfortzone lag. En hoewel het een vreemd boek was heeft Sandra J. Paul me al meermaals weten te verrassen met haar vreemde gedachtespinsels. Vanaf het eerste hoofdstuk werd ik in het verhaal gezogen en verslond ik pagina na pagina, het was dan ook geen verrassing dat ik dit boek in 1 dag uit had (en dan op een drukke stagedag) In dit boek volgen we het verhaal vanuit 3 perspectieven, dit zorgt ervoor dat we de 3 hoofdpersonages goed leren kennen en zo het hele verhaal meekrijgen. Het hele mysterie dat rond deze sekte hing hield me in de ban en ik moest dan ook weten hoe dit zou aflopen. Tot op de laatste pagina heeft Sandra J. Paul het spannend weten te houden, na het lezen van de laatste pagina blijft de lezer dan ook geschokt achter.
Onze eerste zomer samen is dan ook weer een klapper van formaat! Sandra J. Paul heeft me wederom weten te verrassen en ik ben dan ook zeker dat geen enkel verhaal voor haar te hoog gegrepen is. Ik ben dan ook erg benieuwd naar haar nieuwe (vreemde) gedachtespinsels en kijk dan ook enorm uit naar haar volgende boek. Dit boek is echt de moeite waard om te lezen en komt ook nog eens met een voordelig prijskaartje, voor nog geen 10 euro haal je dit boek in huis. Maar reserveer er wel een volledige dag voor aangezien je deze absoluut wilt uitlezen!