Kies voor ons – Stefanie Van Mol

Kies voor ons – Stefanie Van Mol

Kies voor ons
Published: 2017
Page Count: 202
ISBN13: 9789492585080
Jonathan is Camille nooit vergeten. Ook al ging er een hele tijd voorbij, hij denkt nog elke dag aan haar. Als hij met de band Full Moon terugkeert naar België gaat hij op zoek naar haar. Hij wil antwoorden. Maar is hij klaar voor de waarheid? Camille had nooit verwacht Jonathan terug te zien. Maar zodra hij terug in beeld is, verandert haar leven van het ene moment op het andere. De wonden uit het…

Dit boek neemt plaats 5 jaar na de gebeurtenissen in deel 1. Jonathan is verder gegaan met zijn leven in de band maar is Camille nooit vergeten en Camille heeft een ander leven dan ze voor mogelijk had gehouden.
Na de cliffhanger van deel 1 MOEST ik meteen in deel 2 van deze serie beginnen! Ik moest weten hoe het verhaal verder ging tussen Camille en Jonathan en of ze uiteindelijk terug bij elkaar zouden komen. Stefanie Van Mol weet haar personages zo goed neer te zetten dat je wilt blijven lezen en je niet kan stoppen voordat je het boek uit hebt. Ook dit boek vond ik heel leuk en vlot lezen (in 3 uur had ik dit boek verslonden!) Ik hou van Camille en Jonathan. Deel 2 voelde naar mijn gevoel ook direct wat volwassener aangezien de personages 5 jaar ouder zijn dan in deel 1 en dat vond ik een pluspunt. Enig minpuntje aan dit boek was de relatie tussen Camille, Jonathan en Vincent. Deze love triangel had naar mijn gevoel niet echt gehoeven aangezien je heel duidelijk weet dat Camille en Jonathan voor elkaar voorbestemd zijn, maar ik snap wel waarom Stefanie het verhaal zo neerzette aangezien er heel veel kan gebeuren in 5 jaar tijd. Maar 1 specifieke scène tussen dit trio vond ik een beetje onwennig overkomen ?
Al bij al gaf ik dit boek toch 5/5 sterren aangezien ook dit verhaal me wist te verassen en ik het een heel leuk boek vond!

Koop het boek hier:
bol.com: HIER!